Luni - Vineri 09:30 - 18:00

Conditii generale - IT Direct

CONDITII DE GARANTIE

Pentru a beneficia de garanție conform O.G. 21, O.G. 140/2021 și O.G. 174/2008, este necesară prezentarea produsului defect însoțit de elementele de identificare intacte (numărul serial), accesoriile corespunzătoare și copii ale facturii fiscale și certificatului de garanție. În cazul în care produsele sunt trimise fără aceste documente, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a li se soluționa garanția.

Garantia pentru produsele care sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se va rezolva in centrele indicate si conform conditiilor mentionate in acest document. Pentru celelalte situatii, garantia va fi solutionata prin repararea sau inlocuirea produsului, sau prin rambursarea facturii de achizitie. Pentru a beneficia de garantie, este necesar sa pastrati certificatul de garantie original. Costul transportului pentru produsele trimise (tur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea expeditorului, iar dupa solutionare, costul expedierii (retur) va fi suportat de IT Direct SRL si expedierea se va face prin intermediul unui serviciu de curierat rapid. Procesul de solutionare a garantiei va dura maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 de zile calendaristice.

Nu sunt acoperite de garanție produsele care prezintă defecte fizice, cum ar fi lovituri, crapături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, expunerea la variații mari de temperatură și presiune, arderea ecranului, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, substanțe chimice, software protejat cu parolă, metode de securitate suplimentare, conturi de profil cloud, setări și instalări incorecte, surse de alimentare defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenție mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor, infectări cu viruși, rescrieri greșite ale BIOS-ului sau BIOS protejat cu parolă etc., precum și produsele la instalarea cărora s-au folosit în mod incorect programe de instalare sau au fost utilizate alte drivere sau programe decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duce la pierderea garanției. Programele și informațiile salvate pe mediile de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service. Recomandăm realizarea periodică a backup-ului. Garanția SSD-urilor durează până la expirarea termenului de garanție specificat în certificatul de garanție sau până când SSD-ul a atins un anumit prag de utilizare (menționat în specificațiile produsului de pe site-ul producătorului), indiferent de care dintre acestea apare mai întâi.

Potrivit H.G. 448/2005 privind DEEE, utilizatorii trebuie să evite eliminarea DEEE ca deșeuri nesortate în municipiu și să le colecteze selectiv. Simbolul cu o pubelă cu două linii în formă de X indică necesitatea colectării separate a echipamentelor electrice și electronice.

Garantia incepe de la momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala. Durata garantiei de conformitate este de 2 ani, cu exceptia produselor cu o durata medie de utilizare mai mica de 2 ani. Pentru serviciile achizitionate din categoria "Servicii", garantia oferita este de 30 de zile de la momentul prestarii serviciului. In cazul in care solicitarea de garantie este nejustificata, cum ar fi produsele functionale sau cele care nu respecta termenii si conditiile de garantie, solicitantul va trebui sa suporte costurile de transport tur-retur si de diagnosticare, stabilite de unitatea de service. Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate, care vor fi parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Garantia incepe din momentul in care produsele sunt livrate, conform datei mentionate in factura fiscala. Durata garantiei de conformitate este de 2 ani, cu exceptia produselor cu o durata medie de utilizare mai mica de 2 ani. Pentru serviciile achizitionate din categoria "Servicii", garantia oferita este de 30 de zile de la momentul prestarii serviciului. Daca solicitarea de garantie este nejustificata, cum ar fi produsele functionale sau cele care nu respecta termenii si conditiile de garantie, solicitantul va trebui sa suporte costurile de transport tur-retur si de diagnosticare, stabilite de unitatea de service. Activitatile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate, care vor fi parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Dacă produsele se află în afara perioadei de garanție sau nu îndeplinesc condițiile generale de garanție, ele nu vor fi soluționate în termenul legal de 15 zile, ci într-un interval de timp cuprins între 30 și 120 de zile de la primirea lor în service.

Dacă produsele nu sunt ridicate de la service în termen de 60 de zile de la finalizarea solicitarii, ele vor fi considerate abandonate și vor fi predate centrelor de colectare.

Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu produse echivalente vor fi soluționate prin stornarea valorii produsului, iar suma de bani va fi virata intr-un cont bancar indicat de catre client.

TERMENI SI CONDITII

Pentru componentele achizitionate de la IT Direct ce alcatuiesc un sistem complet asamblarea este gratuita. Pentru desigilarea produselor si asamblarea acestora este necesara achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume. 

Preturile sunt actualizate zilnic. 

Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

Produsele comercializate prin intermediul www.itdirect.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

Fotografiile si specificatiile nu creeaza obligatii contractuale. Aceste se pot schimba fara o notificare prealabila.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 24.07.2023