Luni - Vineri 09:30 - 18:00

Conditii generale - IT Direct

CONDITII DE GARANTIE

Drepturile consumatorului sunt asigurate de prevederile ordonantelor si legilor aplicabile in acest sens (O.G. 21/1992, O.G. 174/2008, Legea 476/2006 si Legea 449/2003), si nu sunt afectate de conditiile mentionate in acest certificat.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul IT Direct SRL prezentat in pagina de contact, de catre IT Direct SRL, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.

Departamentul tehnic IT Direct SRL poate fi contactat la adresa service@itdirect.ro sau la numerele de telefon mentionate pe pagina de contact a www.itdirect.ro.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente si cu mentiunea defectului.

In cazul trimiterii in garantie a produselor prin intermediul serviciilor de curierat, recomandam ambalarea acestora folosind cutia si materialele de protectie originale - in caz contrar, raspunderea asupra integritatii produselor revine clientului. Plata transportului pentru produsele trimise (tur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului, pentru returul produselor plata transportului fiind suportata de catre IT Direct. In cazul produselor primite gata defecte (DOA - Dead On Arrival), plata transportului tur-retur este asigurata de IT Direct prin serviciul de curierat Urgent Curier (www.urgent-curier.ro), dupa notificarea departamentului tehnic in cel mult doua zile de la primirea produselor.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice prin intretinere, reparare sau inlocuire. Produsele ce nu pot fi reparate sau inlocuite cu altele avand performante/caracteristici similare vor fi stornate. Soldul creat in urma unei stornari poate fi folosit pentru cumpararea unui nou produs sau poate fi returnat intr-un cont bancar sau numerar la solicitarea expresa a clientului.

In cazul produselor care nu pot fi identificate printr-un numar serial unic, solicitam mentionarea numarului facturii de achizitie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de accesorii pe care departamentul tehnic le considera esentiale, produsele pot fi returnate clientului fara a i se solutiona garantia.

Toate produsele vândute beneficiază de garanție, mai putin cele care intră în categoria consumabilelor (ex: cartușe de imprimantă). Produsele sau accesoriile produselor care prin natura lor își pierd din calitățile originale în timp, în urma folosirii (ex: acumulatori, baterii, lampi de videopriector etc) beneficiaza de o perioada de garantie ce poate fi mai mica de sau cel mult egala cu un an. Durata medie de utilizare a produselor, daca nu este altfel mentionata este identica cu perioada de garantie.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service. Produsele oferite ca inlocuire pentru unele defecte beneficiaza de un nou termen de garantie. Daca durata cumulata de nefunctionare a produselor aflate in perioada de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, produsele vor fi inlocuite sau contravaloarea lor restituita clientului.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxa de transport pentru retur. IT Direct isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare in astfel de situatii.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Produsele software nu fac obiectul garantiei.

Nu se acorda garantie monitoarelor TFT decat in cazul in care ecranul manifesta un numar de pixeli sau subpixeli defecti mai mare de 3, respectiv 7 in cazul celor cu diagonala de cel mult 19" - sau de 4, respectiv 10 in cazul celor cu diagonala mai mare de 19".

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Cu privire la deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

 

TERMENI SI CONDITII

Pentru componentele achizitionate de la IT Direct ce alcatuiesc un sistem complet asamblarea este gratuita. Pentru desigilarea produselor si asamblarea acestora este necesara achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume. 

Preturile sunt actualizate zilnic. 

Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului. 

Produsele comercializate prin intermediul www.itdirect.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

Fotografiile si specificatiile nu creeaza obligatii contractuale. Aceste se pot schimba fara o notificare prealabila.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 24.03.2017